Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij formularz, który możesz pobrać TUTAJ.

Po wydrukowaniu i wypełnieniu formularza, dołącz produkt, który chcesz zwrócić oraz dowód zakupu (paragon) i wyślij całość na adres: KOSSIE, ul. Pleszewska 1 (galeria Posnania), 61-136 Poznań. Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów przyniesionych osobiście do butiku Kossie. Paczkę zwrotną możesz nadać kurierem lub Pocztą Polską. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz wypisać go ręcznie. Ważne, aby zawierał wszystkie dane, które są we wzorze. Uwaga! Odesłane zwroty bez załączonego formularza zwrotów oraz dowodu zakupu nie będa realizowane.


Zamówienia złożone przez internet mogą zostać zwrócone poprzez wysyłkę na adres: KOSSIE, ul. Pleszewska 1 (galeria Posnania), 61-136 Poznań, w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki z zamówieniem.

Zamówienia złożone w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi.

REKLAMACJE

Chcesz zareklamować produkt? Wypełnij formularz reklamacyjny, który jest do pobrania TUTAJ.

Do wydrukowanego, wypełnionego formularza dołącz dowód zakupu (paragon) oraz reklamowany produkt i wyślij całość na adres: KOSSIE, ul. Pleszewska 1, 1 piętro (galeria Posnania), 61-136 Poznań.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji – napisz do nas na info@kossie.pl.